امر به معروف و نهی از منکر  با انتقاد از پوست کلفت ها
امر به معروف و نهی از منکر  با انتقاد از پوست کلفت ها

امر به معروف و نهی از منکر با انتقاد از پوست کلفت ها

ای اهل عالم ما هم خدایی داریم...

مسدود شدن بزرگراه تهران_اراک_خلیج فارس بدلیل تجمع اعتراضی مجدد کارگران مطالبه کننده حقوق و دستمزد شرکت آذرآب اراک

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک،امروز سه شنبه 28 شهریور 96 ساعت 11، کارگران شرکت آذرآب اراک که همچنان نسبت به عدم تحقق وعده‌های پوشالی مسئولان گله‌مند هستند، از ساعتی پیش با تجمع در اتوبان اراک تهران این مسیر را مسدود کرده و خواستار رسیدگی مسئولان شدند.

متاسفانه با بی توجهی و عادی جلوه دادن موضوع توسط مسوولین ارشد استان  از جمله معاونت سیاسی امنیتی استانداری و عدم نتیجه و توجه به خواست مردم و کارگران این مشکل ادامه یافته و برای چندمین بار شاهد اعتراض پرسنل زحمت کش و ستمدیده و توانای بزرگترین شرکت های صنعتی کشورمان نظیر اذر آب هستیم.

این سخنان یکی از مسوولین خطاب به خبرنگاران بوده: "... شما رسانه‌ها تنها دنبال سوژه هستید، هیچ اتفاقی نیفتاده است! حوصله کن!"

(منبع: http://markazi.farsnews.com/news/13960628000668)


کارگران این مجموعه بزرگ صنعتی که بیش از 7 ماه است هیچگونه حقوق و مزایایی دریافت نکرده‌اند، و پیش از این نیز چندین بار اعتراض خود را در قالب تجمعات صنفی به گوش مسئولان رسانده‌اند،

کارگران شرکت آذرآب اراک همچنین در تاریخ‌های ۱۲ شهریور، ۸ شهریور، یکم شهریور، ۱۵ مرداد، ۳۱ تیر و ۲۵ تیر و اواخر اردیبهشت ماه، هم با تجمع وراهپیمایی به پرداخت نشدن مطالبات و حق و حقوقشان اعتراض کردند؛ و هربار با قول مساعد مسولان مختلف استان مرکزی برای پیگری مطالباتشان به کارخانه بازگشتند.

صنایع آذرآب جزء پیشروان ساخت تجهیزات پروژه‌های پتروشیمی، پالایشگاه‌های نفت و گاز و سازنده بخش‌های مختلف کارخانجات سیمان و نیروگاه‌های برق در کشور است و تا کنون برج‌ها، تجهیزات پتروشیمی و پالایشگاهی و نیروگاهی مختلف را برای صنایع و پتروشیمی‌های سراسر کشور و پروژه پارس جنوبی ساخته است.


شرکت آذرآب اراک از بزرگترین تولید کنندگان تجهیزات کارخانه سیمان، بویلر، مبدل‌های حراراتی، شیر‌های سرچاهی و انواع تجهیزات فولادی است.

(منبع:http://www.yjc.ir/fa/news/6248807/%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D9%87%D9%85-%D8%A7%D8%B9%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%B6-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%A2%D8%B0%D8%B1%D8%A2%D8%A8-%D8%A7%D8%B1%D8%A7%DA%A9%DB%B2%DB%B8-%D8%B4%D9%87%D8%B1%DB%8C%D9%88%D8%B1-%D8%B9%DA%A9%D8%B3)


ظاهرا انچه دیده می شود؛ (باطنا شاید پشت پرده برنامه های دیگری برای صنعت و اقتصاد استان تدارک دیده شده باشد )

متاسفانه به جای رفع مشکل واقعی پرسنل این شرکت ها ، مقامات با حضور نیروهای امنیتی و ضد شورش و یگانهای ویژه نیروهای مخصوص، مسوولین در صدد آرام سازی اوضاع مجموعه تحت مدیریت خود هستند!

حضور این نیروهای ویژه ، که رعب انگیز و بسیار امروز چشم گیر بود در میدان امام خمینی (سه راه خمین) اراک حقیقتا هر بیننده ای را به فکر و تاسف وا می داشت....

همانطور که قبلا شاهد مشکلات سایر کارخانجات تولیدی مشابه در استان بوده ایم احتمالا این آخرین مورد نخواهد بود و مشکلات پرسنل و عدم دریافت حقوق یا معوقات همچنان در شرکت ها وموسسات  خواهیم بود... اوضاع در سایر جاها نیز با مدیریت های فعلی به سوی گره خوردن و اخراج یا تعدیل نیرو یا تعویق حقوق مزایا می رود... انشالله چنین نشود.