امر به معروف و نهی از منکر  با انتقاد از پوست کلفت ها
امر به معروف و نهی از منکر  با انتقاد از پوست کلفت ها

امر به معروف و نهی از منکر با انتقاد از پوست کلفت ها

ای اهل عالم ما هم خدایی داریم...

جهان سوم! بهشت تیغ زدن مردم!

مطلب ارسالی کاربران

جهان سوم جایی است که به 10 گیگ اینترنت بین المللی می گویند سرویس نامحدود !!!

---------------------------------------اینترنت ایران محدود و گران و قطع مکرر و عدم پاسخ گویی--------------------
یکی دو ماهی است که با اینترنت خانگی خود و شرکت مخابرات و شرکت ارتباطات 195 و غیره درگیر هستم و بسیار هم کلافه...!
اینترنت من ADSL مخابرات با فیبر نوری و در منطقه مرکزی شهر اراک  سرعت 2M  تا 8Mb می باشد! بماند که چرا مجبور شدم از این سرویس استفاده کنم!!

مدام قطعی های مکرر و تماس با 2020 و یا 195 و عذر خواهی مدام کارشناسان محترم و امید به رفع ایرادات ساختاری و فیزیکی در آینده ای نزدیک و انشالله جبران خسارت..
این را تحمل می کنیم...
اما مشکل جدید که من متوجه شدم و شاید تابحال دقت نداشتم: اتمام فوری حجم ترافیک یا اعتبار مالی و قطعی انی سرویس در حال استفاده ام در حین کار است؟!
بنده نه دانلود فیلم و کتاب دارم نه آپلود اینها..... فقط:
اخبار داخلی از سه سایت معروف داخلی
دانلود پی دی اف جزوات کوتاه
مراجعه به سایت بورس داخلی ایران
گاهی معاملات آنلاین بورس
مراجعه به سایت اداره محل کارم
گاهی خواندن ایمیل  هایم ( چاپار ایرانی و یاهو امریکایی)
پیامرسان تلگرام و سروش روزانه سر می زنم.
نه چت دارم و نه تماشای فیلم و موسیقی...
اما  همینها روزانه 3 گیگ بایت  تا 5 گیگ برایم آب می خورند!!!!

بررسی نموده ام و دیدم تمام ترافیک من " بین الملل" محسوب می شود و حتی روزانه 0.5 گیگ ترافیک ایرانی هم ندارم!!! 
علت اتمام ترافیک و اعتبار من همین ضریب 2 یا 4 خوردن اعتبار بین الملل است!!! وااسفااااااااااااااااااااا
در حالیکه حداقل  نصف بلکه بیشتر مراجعات و کارهای روزانه من در سایتهای کاملا ایرانی است!!!

کلاهی که مخابرات ایران بر سر امثال من می گذارد!!! 
آیا باید کار خود را تعطیل کنم؟  جواب کارهای اداری و ارباب رجوع و تحقیقات علمی فنی خود را چگونه بدهم؟ آیا بازار بورس باید به حالت آفلاین و سنتی برگردد؟ آیا اینترنت قابل تعطیل کردن است؟!
آیا برای جبران هزینه گزاف اینترنت ایران باید به دزدی و کلاهبرداری و بالارفتن از دیوار مردم روی آوریم؟!
حالا باید چه کنیم دوستان متخصص رایانه؟
------------------------------------------------------داستان سر دراز دارد -----دوستان دیگر چه می گویند: -----

معاون بررسی‌های فنی و صدور پروانه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی :/2سال قبل در اخبار معاون رگولاتوری و../
برای مثال سرویس 2 مگ با قیمت 20 هزار تومان دارای 10 گیگ حجم اینترنت بین‌الملل و 20 گیگ اینترنت داخلی است که میزان ترافیک داخلی قابل افزایش تا 200 گیگ نیز است و با این حجم مشترک می‌تواند روزانه تا 10 ساعت دانلود کند که اگرچه در کلمه مصداق نامحدود مطلق نداریم اما در عمل سرویس نامحدود می‌شود!!!!

.

.

.

لینک این مطلب:


اول اینکه به عنوان این فرد نگاه کنید !! . دو کیلومتر فقط باید عنوانش رو بکشی !!
دوم اینکه با کمال وقاحت میگه 10 گیگ اینترنت جهانی یعنی سرویس نامحدود !!!
واقعا چند درصد از مردم از ترافیک داخلی استفاده می کنند ؟!!!

پ ن : طبق قانون جدید تمام سایت ها و نرم افزارهایی که سرورشون خارج از ایران باشه در محدوده اینترنت بین المللی محاسبه میشه !! . یعنی کافیه در روز چند بار به اینستاگرام و تلگرام و فیسبوک و توییتر و حتی (جی میل) و (یاهو میل) سر بزنی تا ظرفیت اینترنت جهانی تمام بشه !! ... اصلا وقاحت دوستان مدیر شگفت انگیزه !!

راستی چگونه سایت های داخلی و خارجی را با این همه لینک های تودرتو و آی پی های متغیر  را فورا تشخیص دهیم؟!

---------------------------------------------

متاسفانه یا پهنای باند وسیع در اختیار سوء استفاده کنندگان و سایتها و پیامرسانهای خارجی و بعضا معاند نظام است یا کلا خشک  و تر همه استفاده کنندگان داخلی مجاز و خارجی غیر مجاز با هم در بستر اینترنت ایران تاوان و هزینه باید بدهند!!

------------------------

خداوند فرزندان این آب و خاک را از گزند مفاسد اخلاقی و اقتصادی و از افکار و تصمیمات و افعال غلط کارگزاران گذشته و حال و آینده محافظت فرماید.

انشاءلله

والسلام علی من اتبع الهدی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.