امر به معروف و نهی از منکر  با انتقاد از پوست کلفت ها
امر به معروف و نهی از منکر  با انتقاد از پوست کلفت ها

امر به معروف و نهی از منکر با انتقاد از پوست کلفت ها

ای اهل عالم ما هم خدایی داریم...

حسین زمان را تنها نمی گذاریم

به امید نابودی هرچه سریعتر صهیونیست و استبداد جهانی

به امید توسعه بیشتر انقلاب اسلامی در قلوب انسانهای آزاده جهان

 #ما_تركناك_يابن_الحسين/ طوفان توئیتری کاربران عرب زبان خطاب به رهبر انقلاب

یا امام حسین (علیک السلام)

کل یوم عاشورا ، کل ارض کربلا.

http://www.ayehayeentezar.com/gallery/images/15873009596544440377.gif

شاهد مثالی بر گران کردن اینترنت adsl

گرانی چراغ خاموش اینترنت ثابت adsl

طی دو ماه گذشته اغلب شرکت های ارائه دهنده خدمات داده ای اینترنتی با طرفند های مختلف قیمت سرویس های اینترنت ثابت adsl خود را افزایش داده اند. برخی از این شرکت ها با کم کردن حجم سرویس های خود و برخی دیگر نیز به طور علنی با افزایش قیمت ها به گونه ای چراغ خاموش و به دور از نگاه خبرگزاری ها اقدام به افزایش قیمت خدمات خود نموده اند. از آن جایی که وزیر محترم ارتباطات در چند ماه گذشته به طور علنی با افزایش قیمت سرویس های اینترنت ثابت adsl به دلیل پایین بودن کیفیت خدمات مخالفت کرده بود. این افزایش قیمت که با افزایش کیفیت خدمات همراه نبوده است جای سوال و پیگیری افکار عمومی را به دنبال دارد. چرا باید قیمت سرویس های ایترنت ثابت َِadsl در حالی که فناوری های به روزتری نسبت به این گونه مدل عرضه خدمات اینترنتی در بازار وجود دارد، افزایش پیدا کند؟سوژه های ثبت شده در سامانه فارس من براساس دیدگاه مخاطبان انجام شده و لزوماً نظر خبرگزاری فارس نیست


 rs ۱۰:۵۶ ۱۳۹۸/۰۶/۱۱

گرانی چراغ خاموش اینترنت ثابت adsl لینک: https://my.farsnews.com/c/11267





داستان غم انگیز خودرو ____ساز ها ادامه دارد و ناظر بصیر و قهار؟

طرح فروش ایران خودرو فقط یک قسط دارد. بهره ۳۱ درصدی در حالی از مشتری دریافت می‌شود که سود مشارکت و انصراف در این طرح صفر درصد است. شاید اسم آن فروش فوری باشد، اما خودرو را یک ماه دیگر تحویل خواهید گرفت. تازه معلوم نیست یک ماه دیگر خودرو را بدون دردسر به خانه ببرید!
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۹ - ۱۴ شهریور ۱۳۹۸
 
 پ

فرارو- عجایب طرح‌های فروش ایران خودرو تمامی ندارد. این شرکت دوباره برای دو محصول خود یعنی دنا پلاس توربو و سمند LX EF۷ با موتور بنزینی طرح فروش اقساطی راه انداخته که هیچ شباهتی به فروش اقساطی ندارد. چراکه ۹۰ درصد مبلغ همان اول کار دریافت می‌شود و ۱۰ درصد باقی مانده در قالب یک فقره چک آن هم با نرخ بهره ۳۱ درصدی از مشتری دریافت می‌شود. تازه این در حالی است که خیلی از آپشن‌های خودرو‌ها حذف شده و دیگر خبری از امکانات متنوع که در سایت شرکت ایران خودرو به چشم می‌خورد، نیست. در این گزارش طرح فروش اقساطی محصولات ایران خودرو را بررسی کرده‌ایم. طرحی که با وجود اینهمه نکات عجیب و غریب در همان ساعات اولیه ظرفیتش به پایان رسید!

دنا پلاس ایران خودرو زیادی آمده!

شرکت ایران خودرو در طرح جدید فروش اقساطی دوباره سراغ دنا پلاس رفته. دنا پلاس تنها محصول خانواده دنا است که همچنان تولید و فروش آن ادامه دارد. چراکه این روز‌ها فروش دنا معمولی و دنا پلاس توربو شارژ توسط کارخانه ایران خودرو متوقف شده و حتی آن‌هایی که پیش از این در طرح‌های مختلف دنا معمولی و دنا پلاس توربو سفارش داده بودند، حالا چاره‌ای جز جایگزینی و تبدیل آن به دنا پلاس ندارند.

با وجود اینکه در طرح پیشین فروش اقساطی محصولات ایران خودرو دنا پلاس و پژو پارس با موتور TU۵ عرضه شده بود، دوباره در طرح جدید ایران خودرو دنا پلاس را برای فروش فوری به روش اعتباری عرضه کرده است. شرایط هم درست مثل قبل است. اینطور که پیداست، این دنا پلاس با آن دنا پلاسی که قبلا می‌شناختیم به کلی متفاوت است.
 

کاهش آپشن‌های دنا پلاس؛ از سانروف تا ایربگ‌های جانبی

وقتی مشخصات دنا پلاسی که ایران خودرو در طرح فروش اقساطی عرضه کرده با دنا پلاسی که قبلا می‌شناختیم مقایسه می‌کنیم، به تفاوت‌های عجیبی می‌رسیم. ایران خودرو در تصویری که برای طرح فروش اقساطی انتخاب کرده، دنا پلاس سانروف دارد، اما در توضیحات آن خبری از سانروف نیست. کاهش آپشن‌های دنا پلاس به همینجا ختم نمی‌شود. در مشخصات ایران خودرو در سایت این شرکت آمده دنا پلاس به سان روف، کروز کنترل، ستون فرمان تلسکوپی (جمع شونده) و رهیاب و ....... مجهز است که در طرح فروش اقساطی خبری از این امکانات نیست. یکی دیگر از این موارد، حذف ایربگ‌های جانبی در طرح فروش اقساطی است. طوری که در مشخصات دنا پلاس آمده این خودرو به چهار ایربگ راننده، سرنشین جلو و جانبی مجهز است، اما در مشخصات طرح فروش اقساطی به دو ایربگ راننده و سرنشین جلو اکتفا شده. با این وجود قیمت مصوب برای این محصول نسبه به قبل کاهش پیدا نکرده و چه بسا افزایش هم دارد. در حال حاضر ایران خودرو این ماشین را ۱۱۰ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری می‌کند.

تفسیر فروش اقساطی به روش ایران خودرو

طرح فروش اقساطی ایران خودرو شگفتی‌های خاص خودش را دارد. مثل همیشه، این بار هم ایران خودرو ۹۰ درصد قیمت محصولات را همان اول کار از مشتریان دریافت می‌کند. تازه، بر خلاف آنچه که در نگاه اول به نظر می‌رسد، در این طرح خبری از اقساط ماهانه نیست. بلکه ایران خودرو بخش کوچکی از قیمت خودرو را در قالب یک فقری چک ساله آن هم با نرخ سود عجیب و غریب از مشتریان دریافت می‌کند. هر طور حساب کنیم نمی‌توان اسم این طرح را طرح فروش اقساطی یا طرح فروش اعتباری گذاشت.

قیمت مصوب برای دنا پلاس حدود ۱۱۰ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است و ایران خودرو برای پیش‌پرداخت طرح فروش اقساطی مبلغ ۱۰۰ میلیون و ۱۳۰ هزار تومان را در نظر گرفته که ۹۰ درصد قیمت مصوب خودرو را شامل می‌شود. نکته تعجب‌آور آنجاست که ایران خودرو برای ۱۰ میلیون تومان باقی مانده، چک ۱۴ میلیونی یک ساله از مشتریانش می‌گیرد. یعنی سود سالانه اقساط این خودرو رقمی حدود ۳۱ درصد در نظر گرفته شده!
 
شرایط برای سمند LX EF۷ بنزینی کاملا مشابه دنا پلاس است. قیمت مصوب این خودرو در کارخانه حدود ۷۰ میلیون تومان در نظر گرفته می‌شود و در طرح فروش اقساطی، مبلغ پیش پرداخت رقمی معادل ۶۳ میلیون و ۱۶۰ هزار تومان است. به عبارتی ایران خودرو ۹۰ درصد قیمت نهایی خودرو را اول کار از مشتری دریافت می‌کند و برای هفت میلیون تومان باقی‌مانده، یک چک ۹ میلیونی یک ساله می‌گیرد که مبلغ سود آن ۳۱ درصد در نظر گرفته شده.

سود مشارکت صفر، اما نرخ بهره ۳۱ درصد!

نرخ بهره ۳۱ درصدی برای تنها قسط طرح فروش ایران خودرو در حالی از مشتری دریافت می‌شود که سود مشارکت در این طرح صفر درصد است. شاید اسم آن فروش فوری باشد، اما خودرو را یک ماه دیگر تحویل خواهید گرفت. تازه معلوم نیست یک ماه دیگر خودرو را بدون دردسر به خانه ببرید، چراکه همین حالا هم ایران خودرو به بخش قابل توجهی از تعهداتش پایبند نبوده. در این یک ماه که شاید مدت آن خیلی بیشتر شود، هیچ سودی به سرمایه شما تعلق نخواهد گرفت، در حالی که سود ماهانه بانکی برای سرمایه ۱۰۰ میلیونی به رقمی حدود یک و نیم میلیون تومان می‌رسد. با این حال ایران خودرو هیچ سودی برای مشارکت یا انصراف از طرح فروش اقساطی در نظر نگرفته و در طرف مقابل از مشتریانش ۳۱ درصد بهره سالانه می‌گیرد.
 
تنها نکته مثبت برای شرکت‌کنندگان در طرح فروش اقساطی ایران خودرو این است که مجموع پرداختی مشتری برای خرید دنا پلاس مبلغی حدود ۱۱۴ میلیون تومان است، اما این محصول در بازار با قیمت ۱۲۰ میلیون تومان فروخته می‌شود. همچنین مجموع پرداختی طرح فروش اقساطی ایران خودرو برای سمند EF۷ حدود ۷۲ میلیون در نظر گرفته شده و قیمت آن در بازار ۸۲ میلیون تومان است.
 البته معلوم نیست این ارقام تا یک ماه دیگر چه تغییراتی داشته باشند، شاید تا یک ماه بعد قیمت خودرو در بازار کاهش پیدا کند و دیگر شرکت در طرح فروش اقساطی به‌صرفه نباشد.
شاید هم نقشه و طرح افزایش قیمتی که دیروز مسوول انجمن قطعه سازان درباره کم بودن قیمت ها! میگفت باز موفق شده و یک ماه دیگر مشتریان حسرت قیمت های امروز و ثبت نام اقساطی امروز را بخورند؟!
کجاست منجی ملت از مشکلات بی تدبیری ها و شکم های انباشته و نفاق و تزویر و دورویی و کلاشی ها ؟
و برخی خودی  های بیخود ؟؟

فقط بدانید: تا گاه اثر آه مظلوم چندان طولانی نخواهد بود! 

کجاست گوش شنوا؟ کجاست دستان عمل؟

اوضاع فروش خودروساز ها در سالهای اخیر را ببینید!

اوضاع فروش لوازم خانگی ساز ها را ببینید!

.

.

الان خیلی قراردادهای تحویل خودرو معوقه شده اند و یک شرکتی گفته /آذربایجان ام جی/ مشتریان می توانند انصراف داده پول باز پس گیرند!

باز هم خوبه اصل پول و سود مشارکت را پس دهند!

از رفتار برخی معلومه: خیلی شرکتها برای اصل پول و سود مردم هم نقشه کشیدند و شاید موفق هم شوند با اینکه دولتی هم هستند!!

در مملکتی که مدیریت و تصمیمهای اقتصادی سیاسی ثبات ندارند گوش به حرف دلسوزان واقعی که خارج از دولت و حکومت هستند نمی دهند و اینطور مردم باید بهای کارهای غلط خودروفروشها را بدهند! تاوان همیشه با عامه مردم مستضعف و دلسوزان و فهمیدگان اهل صبر در حاشیه است.

بارها فریاد زدیم:

قراردادهای فروش خودرو ایراد دارند..

"پیش فروش " در این مملکت /که شرایط همیشه خاص و متغیر است/ نباید صورت بگیرد...

"پیش پرداخت باید بسیار جزئی و زیر ده درصد" باشد..

"قیمت نامعلوم کالا ، به نرخ روز " در قرار دادها خلاف شرع و مذهب و قانون است...

"تعیین قیمت کارخانه  زیر حاشیه بازار" محکوم و غلط و التقاط است....

با مثله کردن و خرد کردن بخش دولتی نمی توان "خصوصی سازی" و اصل 44 ایجاد کرد... 

حراج بیت المال منجر به افزایش بهره وری و توسعه علمی صنایع و تجارت نمی شود...

استفاده از نیروهای عالم و صنتعگر علمی و طراحی می تواند کارخانه ها را ارتقا دهد نه فقط جذب کارگر و تکنسین و بکارگیری مجدد بازنشسته ها و ایجاد حلقه های خودی...

آزاد سازی "واردات" با حذف تعرفه های گزاف و حذف رانت گروههای خاص به بهانه حمایت از صنعت داخلی فقط گره ای بر ریسمان درهم تنیده ایجاد می کند... ارز دولتی و رانتی باید حذف شود...

ایجاد رقابت بین صنایع داخل و خارج و ایجاد حق انتخاب برای مشتری یک اصل مقبول و راه بقاء  و درمان سرطان های مدیریتی است  ...

نفت و معدن و کشاورزی و دامداری و نساجی ریشه و اصل اساس مملکت ایران است و ملی و متعلق به عموم مردم... همه باید در این بخش ها جهاد کنند ... اینها مزیت نسبی اول ایران هستند و عدم توسعه در آنها مساوی نابودی اقتصادی ایران است حتی اگر در سایر صنایع علی الظاهر پیشرفت شده باشد!

شعارهای کارآفرینی و خود اشتغالی و کسب وکارهای شخصی... فقط شانه خالی کردن دولت از توسعه صنایع و پروژه های سنگین مملکتی است...  

آیه قرآن

افسوس هیچکس نشنید و نمی شنود... در قوا و نهادهای حامی ملت!!!

حداقل از نظام هستی الهام بگیریم و حقوق زیر دستان و ملت ر و مشتریان خود را درست بپردازیم...


خداوند در یک جا رعایت این نظم را در ردیف نظام آفرینش در پهنه جهان هستی قرار داده و در آیه ۷ و ۸ سوره رحمن می‌فرماید:

 «وَ السَّماءَ رَفَعَها وَ وَضَعَ الْمِیزانَ أَلَّا تَطْغَوْا فِی الْمِیزانِ؛ خداوند آسمان را برافراشت و میزان و حساب در همه چیز گذاشت، تا شما در وزن و حساب تعدی و طغیان نکنید.»

جهان سوم! بهشت تیغ زدن مردم!

مطلب ارسالی کاربران

جهان سوم جایی است که به 10 گیگ اینترنت بین المللی می گویند سرویس نامحدود !!!

---------------------------------------اینترنت ایران محدود و گران و قطع مکرر و عدم پاسخ گویی--------------------
یکی دو ماهی است که با اینترنت خانگی خود و شرکت مخابرات و شرکت ارتباطات 195 و غیره درگیر هستم و بسیار هم کلافه...!
اینترنت من ADSL مخابرات با فیبر نوری و در منطقه مرکزی شهر اراک  سرعت 2M  تا 8Mb می باشد! بماند که چرا مجبور شدم از این سرویس استفاده کنم!!

مدام قطعی های مکرر و تماس با 2020 و یا 195 و عذر خواهی مدام کارشناسان محترم و امید به رفع ایرادات ساختاری و فیزیکی در آینده ای نزدیک و انشالله جبران خسارت..
این را تحمل می کنیم...
اما مشکل جدید که من متوجه شدم و شاید تابحال دقت نداشتم: اتمام فوری حجم ترافیک یا اعتبار مالی و قطعی انی سرویس در حال استفاده ام در حین کار است؟!
بنده نه دانلود فیلم و کتاب دارم نه آپلود اینها..... فقط:
اخبار داخلی از سه سایت معروف داخلی
دانلود پی دی اف جزوات کوتاه
مراجعه به سایت بورس داخلی ایران
گاهی معاملات آنلاین بورس
مراجعه به سایت اداره محل کارم
گاهی خواندن ایمیل  هایم ( چاپار ایرانی و یاهو امریکایی)
پیامرسان تلگرام و سروش روزانه سر می زنم.
نه چت دارم و نه تماشای فیلم و موسیقی...
اما  همینها روزانه 3 گیگ بایت  تا 5 گیگ برایم آب می خورند!!!!

بررسی نموده ام و دیدم تمام ترافیک من " بین الملل" محسوب می شود و حتی روزانه 0.5 گیگ ترافیک ایرانی هم ندارم!!! 
علت اتمام ترافیک و اعتبار من همین ضریب 2 یا 4 خوردن اعتبار بین الملل است!!! وااسفااااااااااااااااااااا
در حالیکه حداقل  نصف بلکه بیشتر مراجعات و کارهای روزانه من در سایتهای کاملا ایرانی است!!!

کلاهی که مخابرات ایران بر سر امثال من می گذارد!!! 
آیا باید کار خود را تعطیل کنم؟  جواب کارهای اداری و ارباب رجوع و تحقیقات علمی فنی خود را چگونه بدهم؟ آیا بازار بورس باید به حالت آفلاین و سنتی برگردد؟ آیا اینترنت قابل تعطیل کردن است؟!
آیا برای جبران هزینه گزاف اینترنت ایران باید به دزدی و کلاهبرداری و بالارفتن از دیوار مردم روی آوریم؟!
حالا باید چه کنیم دوستان متخصص رایانه؟
------------------------------------------------------داستان سر دراز دارد -----دوستان دیگر چه می گویند: -----

معاون بررسی‌های فنی و صدور پروانه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی :/2سال قبل در اخبار معاون رگولاتوری و../
برای مثال سرویس 2 مگ با قیمت 20 هزار تومان دارای 10 گیگ حجم اینترنت بین‌الملل و 20 گیگ اینترنت داخلی است که میزان ترافیک داخلی قابل افزایش تا 200 گیگ نیز است و با این حجم مشترک می‌تواند روزانه تا 10 ساعت دانلود کند که اگرچه در کلمه مصداق نامحدود مطلق نداریم اما در عمل سرویس نامحدود می‌شود!!!!

.

.

.

لینک این مطلب:


اول اینکه به عنوان این فرد نگاه کنید !! . دو کیلومتر فقط باید عنوانش رو بکشی !!
دوم اینکه با کمال وقاحت میگه 10 گیگ اینترنت جهانی یعنی سرویس نامحدود !!!
واقعا چند درصد از مردم از ترافیک داخلی استفاده می کنند ؟!!!

پ ن : طبق قانون جدید تمام سایت ها و نرم افزارهایی که سرورشون خارج از ایران باشه در محدوده اینترنت بین المللی محاسبه میشه !! . یعنی کافیه در روز چند بار به اینستاگرام و تلگرام و فیسبوک و توییتر و حتی (جی میل) و (یاهو میل) سر بزنی تا ظرفیت اینترنت جهانی تمام بشه !! ... اصلا وقاحت دوستان مدیر شگفت انگیزه !!

راستی چگونه سایت های داخلی و خارجی را با این همه لینک های تودرتو و آی پی های متغیر  را فورا تشخیص دهیم؟!

---------------------------------------------

متاسفانه یا پهنای باند وسیع در اختیار سوء استفاده کنندگان و سایتها و پیامرسانهای خارجی و بعضا معاند نظام است یا کلا خشک  و تر همه استفاده کنندگان داخلی مجاز و خارجی غیر مجاز با هم در بستر اینترنت ایران تاوان و هزینه باید بدهند!!

------------------------

خداوند فرزندان این آب و خاک را از گزند مفاسد اخلاقی و اقتصادی و از افکار و تصمیمات و افعال غلط کارگزاران گذشته و حال و آینده محافظت فرماید.

انشاءلله

والسلام علی من اتبع الهدی